Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 18.12.2024, 19:46

Морозівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Новини [3]
Сторінка психолога [1]
Методична скринька [1]
На допомогу вчителю [1]
Кафедра мовно-літературних дисциплін [0]
Кафедра природничо-математичних дисциплін [0]
Кафедра початкового навчання [0]
Кафедра суспільно-естетичних дисциплін, основ здоров’я та фізичного виховання [0]
ДПА [0]
1 [0]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 8
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Сторінка психолога

Рекомендації по адаптації 5 класу



 

        З метою створення умов для успішної адаптації учнів   початкової школи під час їх переходу до середньої школи

1.  Адміністрації гімназії забезпечити:

-         попередній розподіл педагогічних кадрів для роботи у майбутніх 5-х класах;

-         розроблення методичних рекомендацій з питань організації навчально - виховного процесу у 5-х класах;

-         дотримання санітарно – гігієнічних вимог у гімназії;

-         постійний контроль за діяльністю класного керівника, вихователів, учителів – предметників, які викладають у 5-х класах, при потребі надавати допомогу.



 

2.  Вчителям -  предметникам, які читають у 5-х класах,  протягом  2012-2013 н. р.     проводити роботу щодо психолого-педагогічного забезпечення процесу адаптації п’ятикласників до навчання.

З цією  метою:

- враховувати в навчально - виховномупроцесівіковіпсихофізіологічніособливостіучнів;
- забезпечуватинаступністьвимогміж початковою і середньою школою ;
- на засіданняхметодичнихоб’єднаньрозглянутикритеріїоцінюваннянавчальнихдосягненьучнівпочатковоїшколи та здійснитипорівняльнийаналізвимог в основнійшколі;
- формувати активно – пізнавальневідношення до свого предмету;
- розвиватинавичкисамостійноїроботи: користуваннядодатковоюлітературою, словниками, довідниками, інтернет – ресурсами;
- спонукатиучнів до вивчення правил, практичного їхзастосування за допомогоюінтерактивнихметодів (робота в групах, парах, форма діалогу);
- розвиватиуважність, вміннязосереджуватися на окремих деталях;
- дотримуватисяєдинихвимог до усного та писемногомовлення;
- пропагувати роль книги в життілюдини, сприятирозвитковівиразностічитання;
- на кожному уроціпроводитифізкульт - хвилинки;
- виховуватипочуттявідповідальності за одержанізнання, переконуватиучнів у майбутньомуїхзастосуванні;
- враховуватипринципироботи з обдарованимидітьми, якімаютьвисокіпотенційніздібності;
- під час навчально – виховногопроцесу та на уроках фізичного 
виховання , під час позаурочних, позашкільнихзаходіввраховувати стан здоров’яшколярів.



 

3.  Вчителям початкових класів :

-         прагнути не механічного заучування, а осмисленого запам’ятовування учнями правил та основних понять з навчальних дисциплін;

-         працювати над розвитком зв’язногомовленняучнів, логічногомислення,  орфографічноїграмотності (подвоєнняприголосних, апостроф);

-         активізувати роботу на розвиток концентрації та обсягу уваги.

 4. Класним керівникам Микитюк Ю.А., Паламарчук Т.В., Сидорчук Н.В.:

-         спланувати роботу зі здійснення соціально-педагогічного супроводу за результатами    діагностичних досліджень;

-         спільно з практичнм психологом  Кошелюк Г.В. провести батьківські збори щодо актуальних проблем виховання дітей молодшого підліткового віку, зокрема «Психологія співпраці: як будувати свої взаємини з підлітком?», проводити групові та індивідуальні консультування батьків по проблемі адаптації.

5. Психологу школи  Кошелюк Г. В. забезпечити соціально – психологічний   супровід навчально– виховного процесу в період адаптації:

-         протягом листопада  – грудня 2012року  створити і організувати роботу корекційних груп  учнів, які відчувають труднощі у навчанні та спілкуванні;

-         постійно проводити індивідуальне консультування батьків і учнів з проблемних питань навчання та виховання;

-         провести тренінги з учнями 5-х класів, спільні заняття учнів та батьків для зменшення емоційної напруги, рівня нейротизму, створення належних умов навчання і виховання дітей в сім’ї і школі.



 

Категорія: Сторінка психолога | Додав: Dendi (26.03.2014)
Переглядів: 1454 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz