1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |
1 | Читання | Природозн. | Читання | Укр.мова | Інформ. | Укр.літ. | Укр.мова | Біологія | Англ.м. | Світ.літ. | Історія |
2 | Ф-ра | Укр.мова | Укр.мова | Математ. | Етика | Укр.мова | Укр.літ. | Англ.м. | Фізика | Економ. | Математ. |
3 | Математ. | Математ. | Математ. | Ф-ра | Математ. | Етика | Фізика | Алгебра | Укр.мова | Біологія | Англ.м. |
4 | Письмо | Ф-ра | Логіка | Англ.м. | Укр.мова | Математ. | Алгебра | Рос.мова | Укр.мова | Х.к./геогр | Іст/біолог |
5 | Труд.навч | Інформат | Я і Укр.ГО | Я і Укр.П | Укр.літ. | Ф-ра | Англ.м. | Фізика | Інформат | Хімія | Економ. |
6 | Світ.літ. | Труд.навч | Історія | Ф-ра | Рос.мова | Англ.м. | Фізика | ||||
7 | Осн.здор | Біологія | Ф-ра | Креслен. | |||||||
1 | Чит/пис. | Читання | Читання | Читання | Укр.мова | Англ.м. | Світ.літ. | Хімія | Історія | Математ. | Укр.мова |
2 | Математ. | Ф-ра | Англ.м. | Математ. | Осн.здор | Історія | Географія | Алгебра | Світ.літ. | Фізика | Укр.мова |
3 | Рос.мова | Англ.м. | Математ. | Укр.мова | Математ. | Географія | Ф-ра | Геометрія | Світ.літ. | Укр.літ. | Історія |
4 | Англ.м. | Математ. | Ф-ра | Труд.навч | Світ.літ. | Математ. | Біологія | Історія | Хімія | Укр.літ. | Математ. |
5 | Обр.мист. | Рос.мова | Я і Укр.П | Ф-ра | Осн.здор | Обр.мист. | Географія | Геометрія | Англ.м. | Рос.мова | |
6 | Англ.м. | Світ.літ. | Труд.навч | Ф-ра | Біологія | Біолог.0,5 | Астр/екол | ||||
7 | Труд.навч | Ф-ра | |||||||||
1 | Читання | Читання | Читання | Читання | Рос.мова | Укр.мова | Історія | Хімія | Англ.м. | Географія | Укр.літ. |
2 | Письмо | Математ. | Ф-ра | Математ. | Англ.м. | Математ. | Хімія | Іст/геогр | Іст/геогр | Математ. | Укр.літ. |
3 | Математ. | Укр.мова | Математ. | Укр.мова | Математ. | Рос.мова | Алг/геом | Англ.м. | Ф-ра | Історія | Хімія |
4 | Ф-ра | Осн.здор | Укр.мова | Осн.здор | Природозн. | Обр.мист. | Геометрія | Рос.мова | Правозн. | Укр.мова | Англ.м. |
5 | Обр.мист. | Обр.мист. | Обр.мист. | Ф-ра | Моя Луган | Світ.літ. | Біологія | Хімія | Укр.мова | Математ. | |
6 | Укр.літ. | Рос.м.0,5 | Історія | Рос.мова | Англ.м. | Ф-ра | |||||
7 | Ф-ра | Інформ. | |||||||||
1 | Природозн. | Англ.м. | Читання | Укр.мова | Історія | Укр.мова | Алгебра | Світ.літ. | Укр.літ. | Захист В. | Фізика |
2 | Рос.мова | Ф-ра | Рос.мова | Рос.мова | Музика | Математ. | Географія | Алгебра | Укр.літ. | Автоспр. | Світ.літ. |
3 | Осн.здор | Укр.мова | Осн.здор | Ф-ра | Математ. | Англ.м. | Музика | Укр.літ. | Біологія | Автоспр. | Л.с./х.к. |
4 | Ф-ра | Природозн. | Труд.навч | Музика | Обр.мист. | Історія | Англ.м. | Укр.літ. | Геометрія | Автоспр. | Біологія |
5 | Труд.навч | Музика | Логіка | Англ.м. | Укр.літ. | Укр.мова | Світ.літ. | Ф-ра | Автоспр. | Креслен. | |
6 | Укр.м.0,5 | Рос.мова | Ф-ра | Музика | Фізика | Автоспр. | Англ.м. | ||||
7 | Труд.нав. | Автоспр. | Ф-ра | ||||||||
1 | Читання | Читання | Англ.м. | Читання | Укр.мова | Природозн. | Рос.мова | Укр.мова | Алгебра | Правозн. | Захист В. |
2 | Письмо | Математ. | Математ. | Математ. | Рос.мова | Ф-ра | Біологія | Укр.мова | Історія | Математ. | Автоспр. |
3 | Математ. | Укр.мова | Ф-ра | Англ.м. | Природозн. | Музика | Укр.мова | Геометрія | Худ.культ | Рос.мова | Автоспр. |
4 | Музика | Рос.мова | Укр.мова | Ф-ра | Труд.навч | Географія | Англ.м. | Фізика | Алгебра | Історія | Автоспр. |
5 | Природозн. | Музика | Я і Укр.ГО | Труд.навч | Англ.м. | Укр.мова | Ф-ра | Географія | Фізика | Автоспр. | |
6 | Ф-ра | Світ.літ. | Осн.здор | Труд.навч | Біологія | Інформат | Автоспр. | ||||
7 | Ф-ра | Труд.нав. | Осн.здор | Автоспр. |
Обов’язки учасників навчально-виховного процесу:
- заступник директора з навчально-виховного процесу слідкує за своєчасним початком і закінченням уроків; сповіщає вчителів-предметників про зміни у розкладі напередодні;
- заступник директора з виховної роботи складає графік чергування вчителів та учнів, контролює їх виконання; контролює роботу гуртків та спортивних секцій, організацію харчування в їдальні;
- педагог-організатор організовує чергування учнів по школі, передачу чергування по п’ятницям та підбиття підсумків чергування; освітленням підсумків чергування;
- черговий учитель: початок роботи о 07-30 годин, кінець – о 14-00 годин; приймає участь у передачі чергування по п’ятницям, забезпечує порядок та дисципліну на перервах; не допускає знаходження сторонніх осіб у школі та на території шкільного подвір’я. У разі появлення таких осіб попереджує адміністрацію і з’ясовує причину відвідування школи сторонніми особами;
- учитель-предметник: розпочинає роботу за 15 хвилин до початку уроку: несе відповідальність за життя та безпеку учнів на уроці; не допускає сторонніх осіб на уроки без дозволу адміністрації. Забороняється залишати уроки по домовленості між учителями без дозволу дирекції, випроваджувати учнів з уроків без будь-яких причин;
- класний керівник несе відповідальність за життя та безпеку учнів свого класу протягом навчального дня, слідкує за дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил у класі, організовує чергування учнів у класі, їх харчування у їдальні;
- практичний психолог: бере участь в організації освітньої, виховної роботи, виявляє та обстежує дітей із затримками у психічному, розумовому розвитку, надає їм психолого-педагогічну підтримку.
- вихователь групи продовженого дня:
- бібліотекар школи: приймає активну участь у навчально-виховному процесі відповідно до своїх обов’язків;
- завгосп школи: забезпечує злагоджену роботу технічного персоналу, контролює чистоту та порядок у шкільному приміщенні та на території шкільного подвір’я;
- технічний персонал: підтримує чистоту і порядок протягом робочого дня, слідкує за збереженням шкільного майна за дотриманням санітарно-гігієнічних норм, не допускає знаходження сторонніх осіб у школі та її території під час уроків та заходів. У разі появлення таких осіб, негайно попереджають адміністрацію школи або чергового учителя.